Visites al blog

viernes, 3 de junio de 2016

Desenvolupament de la flor de la pebrotera

3/6/2016

Les carbasses segueixen creixent, de moment en tinc dos d'assegurades, una de carbassa verda i una de carbassa taronja. Tot i que casi cada dia en pol·linitzo una no sé perquè no acaben de tirar endavant. Potser el que provaré a partir de avui és regar al matí i a la tarda.

Les tomateres segueixen creixent però encara no mostres cap indici de que treuen flor. Espero que a mitjans de juny ja comencin a treure flor. 

Les maduixeres comencen a escampar-se per la terra. De moment només han tret una maduixa però igual que amb les tomateres espero que a mitjans d'aquest més ja comencin a treure més flors i poder recollir maduixes.

Els pebrots, igual que les carbasseres, estan lluitant contra els cargols. Tot i això sembla que algunes plantes ja comencen a presentar la crescuda de la primera flor i amb sort els primers pebrots.

Les imatges que hi ha a continuació són de una pebrotera que la tinc a dins de casa, però de les que hi ha sembrades al jardí també ni ha un parell que també els hi comença a sortir.


A la part esquerra és com estava la setmana passada, i la de la dreta és com està avui. Es pot apreciar com en una setmana aquest ha anar creixent no només de mida sinó també en nombre. Tan la de dins de casa com la de fora presenten més d'una futura flor en creixement. 
Jo no sé com es la planta del pebrot però de moment em crida força l'atenció :)
Ja tinc ganes de veure com és la flor :D

Des de fa unes setmanes també em va sortir 3 plantes de magraner decoratiu. Aquests són per l'avia que en volia un i a ella sembla que no li han germinat i a mi si :p
Ja quan sigui una mica més gran també penjaré una foto de com va evolucionant.


No hay comentarios:

Publicar un comentario